Εργαστήριο 9 / Διάλεξη 1 / Άσκηση δημιουργίας κύκλου

Άσκηση δημιουργίας κύκλου: Από το μάθημα και μετά προσπαθούμε να περάσουμε σε πιο σύνθετα και ολοκληρωμένα παραδείγματα πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα από αυτό που είχαμε μέχρι τώρα πριν όμως δούμε αίμα ακόμα και σύνθετο πρόβλημα όσο αφορά την κρέμα και αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι δε θα χρησ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Μπράτιτσης Θαρρενός (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Μορφή:Video
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών / Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ημερομηνία έκδοσης: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2016
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο
Διαθέσιμο Online:http://delos.uowm.gr/opendelos/videolecture/show?rid=4e1f8deb
Απομαγνητοφώνηση
Άσκηση δημιουργίας κύκλου: Από το μάθημα και μετά προσπαθούμε να περάσουμε σε πιο σύνθετα και ολοκληρωμένα παραδείγματα πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα από αυτό που είχαμε μέχρι τώρα πριν όμως δούμε αίμα ακόμα και σύνθετο πρόβλημα όσο αφορά την κρέμα και αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι δε θα χρησιμοποιήσουμε ολυμπιονικών σχήμα μέχρι τώρα είδαμε κυρίους τετράγωνα ορθογώνια νέοι και στην περίπτωση των ίδιων είδαμε πεντάγωνο εξάγωνα και ούτω καθεξής τρίγωνα θα δουλέψουμε λίγο με κύκλους οι οποίοι μιλούν πιο δύσκολα από χιλιομετρικής άποψης για τους σχηματίσετε εσείς και στη συνέχεια θα κάνουν πληρωμένο παράδειγμα το οποίο έχουν κάποιο νόημα ας περάσουμε λοιπόν να βγούμε ένα παράδειγμα στο οποίο καλούμαστε να φτιάξουμε κύκλους ομόκεντρους κύκλους ακριβώς όπως αίμα ενώ στόχος είναι να αλλάξει και να εξηγήσουμε τις θέλοντας να διαφοροποιηθεί σε σχέση με αυτά που έχουμε δει μέχρι στιγμής πάμε λοιπόν να δούμε έναν χαρακτήρα πώς ακριβώς μπορούμε μας σχεδιάσουμε έναν κύκλο προφανώς αυτό θα γίνει όταν πατήσουμε κάτι στην προκειμένη περίπτωση επιλέγουμε τις ένα χαρακτήρα που θα επιλέξουμε το κράτος όποιος θυμίζω ότι γράφει με το κέντρο του σώματός του περίπου για να είναι πιο εμφανές αυτό που κάνει θα τον κρίνω αρκετά αν μπλε σύμφωνα λοιπόν γίνει κλειστή σήμερα αυτό που θέλουμε για να κάνουμε για να πετύχουμε ακριβώς την αίσθηση της καμπύλης είναι το εξής επειδή εδώ δεν έχουμε αναλογική γράφει για να μπορέσουμε να γράψουν να ζωγραφίσουμε κύκλο πολύ αυτό που κάνω είναι σταματώ κύκλους καλό πάντα από κινούμαστε στρίβουμε κινούμαστε στρίβουμε κινούμαστε θεσμικά το κάνουν αυτό πολλές φορές τότε δημιουργώ μια καμπύλη γραμμή το είδαμε άλλωστε σχημάτισαν και τα πετάλια των λουλουδιών σε περίπτωση μάλιστα ειδικοί ήταν ότι όσο πιο μεγάλο το θέμα της κίνησης τόσο ανοιχτός με κύκλους μεγάλη ήταν οι αχρείοι να σε περίπτωση στην κάτι που θέλουμε να δημιουργήσουμε τελικά ένα κλειστό σχήμα θα πρέπει το σύνολο των επαναλήψεων επιτυχημένες στρίβουμε σε κάθε ανέβασμα σε 360 μοίρες για να κάνουμε ένα κλειστό σχήμα ας το δούμε λίγο θα παραμείνει μια επαναληπτική δομή μέσα στην οποία θα έχουμε μια εντολή κινήσεις και μια έντονη τροφής αυτό κάνετε έξοδα θα μπορούσαμε κάλλιστα να το κάνουνε γυαλιστερό του θα βάλω κινούμαστε ενα βήμα για έναν μικρό σκέφτομαι πολύ απλοϊκά το εξής κινηθώ ένα δήμος αστικά σχηματισμού κατέληξα στρίβοντας μεταβιβάζονται μια πελάτισσα αλλά μια τελικά και πάει λέγοντας πόσο είναι λοιπόν το σύνολο των μηρών ένα κύκλου είναι 360 ανέργους κάθε φορά στρίβω ένα μέρα και το κράνος στο τραπέζι 60 φορές στο τέλος το πιθανότερο θα σχηματίσει έναν κύκλο βέβαια θα κάνουμε την αρχικού ποίησή μας θα βάλουμε τον χαρακτήρα μας θα πάει στον και έντρομοι έχει σηκώσει την περνά να καθαρίσει μετά να κατεβάσει την πένα για να αρχίσει να γράφει και στη συνέχεια να κάνουμε αυτό που θέλουμε να κάνουμε μπορεί να δοκιμάσουν εγώ λοιπόν ότι ανέλαβε να κάνει τραπέζι 60 επαναλήψεις τελικά ο χαρακτήρας μας ξεκινώντας από αυτό το σημείο των 00 κάνει έναν ολόκληρο κύκλο όποιος κύκλος φτάνει μέχρι το σημείων 115 115 για δυο έχει περίπου 75 τελίτσες τίνα 115 δείγματα κύκλος είμαστε έχουμε έναν τέτοιο κύκλο εάν θα βάλω να ξεκινήσει λίγο πιο πάνω για να φέρουμε το κέντρο του κύκλου στο βίντεο που θα αυξήσω το ψ υποβάλλω ας πούμε να ξεκινάει από το C 50 θα δούμε τότε αυτό που θα κάνει είναι κάνει το κύκλο απλά λίγο πιο πάνω εάν λοιπόν εγώ αντί για ένα βήμα τον φαλλό ανακινείται δύο βήματα κάθε φορά αυτό που κάνει είναι θα κάνει ένα πολύ μεγαλύτερο κύκλο κερδίζοντας χώρες φόρεσες ευτυχώς έναν πολύ μεγαλύτερο κύκλο όποιος αστικά ξεκινάει από του ψ 50 και φτάνουν μέχρι το σήμερα 180 είναι πυρηνικό διπλάσια ακτίνα του με λίγα λόγια αυτό σημαίνει τι ότι αν πάμε με αυτό τον τρόπο να υπολογίζουμε να σχηματίσουμε κύκλους έχουμε το πρόβλημα ότι χωράνε και εκκλησιαστικά 3ος κύκλος ποια είναι τα όρια της οθόνης που έχουμε στη διάθεσή μας και δεν μπορούμε να γεμίσουμε παραπέρα άρα πάμε να σκεφτούμε τι άλλο μπορούμε να αλλάξουμε για να μπορέσουμε σήμερα τροποποιήσουν αυτό ακριβώς το το μέγεθος του κύκλου και να μένοντας στο ενα βήμα να δούμε τη λυσσαλέα λοιπόν κάνουμε για να κάνουμε πιο μικρό σχετίστηκε αυτό δοκιμάσουμε το ρέμα στρίβουμε παραπάνω μοίρες δύο μοίρες αλλά τα χρήματά μας δεν πρέπει να μετρά 160 πρέπει να είναι τα μισά περίπου 180 εάν μπορούν κύκλος αυτός είναι αρκετά μικρός ανέβαζα δράκος 60 αθήνα της επανάληψης αυτό πάει κάθε φορά στρίβει δύο μοίρες ουσιαστικά αυτό βάλανε να ενδίδει στον Ομπάμα άρα δε χρειάζεται πρέπει το οι επαναλήψεις επιτυχημένων μου βγάζουν τρεις 60 θα μπορούσαν είμαστε πίσω 91 για παράδειγμα και δώμα στρίβω τέσσερις 90 φορές και τέσσερις μήνες από ακόμα πιο ο κύκλος θα μπορούσα να το κάνω 1008 επί 45 να το δούμε να τους κύκλους είναι αρκετά μικρός βέβαια παραμένει ένα κύκλος ρε ένα ασφαλής τρόπος για να έχουμε μια τέχνη με μικρή παραμόρφωση όταν ο κύκλος για να μπορέσω να παίξουμε το μέγεθος του κύκλου είναι να δουλεύω πάρα πολύ με το πλήθος των επαναλήψεων και τις μοίρες στις οποίες στρίβω κάθε φορά και όχι τόσο εδώ με τα βήματα εάν τώρα εγώ αλλά από κάτω ακριβώς το ίδιο και του κόμμα κινείται σε δύο βήματα σίγουρα θα μεγαλώσει κύκλος αλλά για να δούμε τι ακριβώς θα γίνει έτσι ξεκινάει από δω κι έκανε ποιητική άνοιξη έτσι αλλά τελείωνε εδώ όντως υπήρξε και δεύτερος κύκλος όποιος βλέπει ότι έχει ήδη έχει διπλάσια ακτίνα από τον προηγούμενο διπλασιάσουμε και αντί για διότι όταν κάνουμε τρεις βήματα για να δούμε τρεις και κάθε φορά μεγαλώνουμε βάζουμε κύκλους των κρατών μελών τα οποία εφάπτονται σε αυτό το σημείο θα μπορούσαμε βεβαίως αποβάλουμε μέσα σε μια επαναληπτική διαδικασία όλων μας λέει ετσι για παράδειγμα να κάνουμε πέντε κύκλους εδώ βέβαια επειδή αλλάζει το βήμα κάθε φορά θα πρέπει να βάλουμε μέσα έναν μετρητή έχουμε δικό μας εκτιμούμε μεταβλητές στην αδειοδότηση που με κάτι που έτσι κι αλλιώς μια ομάδα στην μεταβλητή κύκλος λοιπόν στην αρχή θα πάρει την τιμή ένα απορήσετε λοιπόν σε ένα κάθε φορά η εκκίνηση θα γίνει όσο ο κύκλος και θα πρέπει να αυξήσουμε τον κύκλο κατά ένα όταν ολοκληρωθεί ένα κύκλος κύκλος ολοκληρώνεται με 45 επανάληψη και μετά ξεκινάει η επανάληψη του δεύτερου κύκλου για να το δούμε λίγο εκδικητικά εξηγήσουμε δύο τρεις συνεδρίες αυτό που κάνουμε είναι τι του λέμε κύκλους να γίνει αν ξεκινάει πρώτος κύκλος λυπάμαι αλλά πέντε φορές να παραχωρήσουμε τι αυτό το 45 φορές κίνηση κύκλος βήματα ένα βήμα λοιπόν κάθε φορά στις 8 μήνες 8 4500 61 καν αυτό τον κύκλο εδώ πέρα με τα κύκλος πανέτοιμη δύο άρα πάμε εδώ και εκτελούμε δεύτερη φορά όπου η κίνηση θα γίνει κατά δύο βήματα και τι κάνουμε κάνουμε αυτόν τον κύκλο τελειώνουμε μεταβλητή κύκλος γίνεται τρεις ξεκινά πάλι τις 45 επανάληψη αυτή έξι με αυτό τον κύκλο η μεταβλητή πάνδημη τέσσερις φτιάχνουμε αυτό το κύκλο μεταβλητή παίρνει δίνει πέντε Σ αυτόν τον κύκλο και προφανώς έχοντας έτσι μπορούμε να κάνουμε και περισσότερες επαναλήψεις για παράδειγμα θα βάλω με επαναλήψεις σειρές έντονη άνοιξη 10 μάλιστα έτσι άμα έχει και ένα λίγο πιο μεγάλο ενδιαφέρον κάθε φορά του βάζω αλλάζει και το χρώμα της πένας λοιπόν άρα μπορώ να παίξω με το πλήθος των επαναλήψεων για ενδεχόμενο σύμφωνα με το μοτίβο των ασκήσεων που μέχρι τώρα αν με ρωτάς στην αρχή πόσους κύκλους θέλω να κάνει στα γενόσημα 4ος κύκλος είδαμε έναν τρόπο για να μπορέσει να παίξουμε το μέγεθος του κύκλου είτε αλλάζοντας το βήμα που κάνει κάθε φορά είτε αλλάζοντας το συνδυασμό επαναλήψεων και μοιρών στρίβουμε σε κάθε επανάληψη για να μπορέσουμε να μετρήσουμε το κλειστό σχήμα των 360 μοιρών που ινών κύκλος βέβαια στην περίπτωση των παραδειγμάτων που κάναμε κύκλοι εφάπτονται στο πάνω μέρος στο πάνω μέρος έστω στο σημείο ωμό 0 0 μοίρες εμείς αυτό που θέλαμε ξεκινώντας αυτή δυνάστης για να προσπαθήσω να τους κάνουμε ομόκεντρους που σημαίνει ότι πρέπει ο δεύτερος κύκλος 3ος κύκλος το καθεξής όλοι μετά τον πρώτο να ξεκινούν πηδήξει πριν από αυτό το σημείο αυτό το σημείο τον επόμενο κύκλο με λίγο πιο πάνω λίγο πιο πάνω λίγο πιο πάνω ούτως ώστε να σπρώξουν προς τα πάνω το δεύτερο κύκλο λίγο περισσότερο προς τα πάνω τον τρίτο κύκλο λίγο περισσότερο προς τα πάνω δεν αυτοκίνητο παλεύοντας αν προσθέσουμε τα ανακατεργασμένα τυριά με κατεβασμένη την ένα θα εμφανίζεται το είδαμε στο τετράγωνο αυτό και μια κάθετη γραμμή προσπαθώ να τον ολοκληρώσει καταναλώσεως σχεδιασμός μιας ένα κύκλο αυτό θα κάνουμε σαν θα σηκώσουμε την μπέμπα της έχουμε αλλάξει χρώμα δεν πειράζει και πρέπει πριν περάσουμε στην επόμενη επανάληψη και να ξανά κατεβάσουμε την πένα που πριν ξεκινήσει το ματς κι εκείνος έτσι να πάμε λίγο πιο ψηλά τον επόμενο κύκλο να αλλάξουμε δηλαδή το City λίγο του πόσο λίγο θα το δούμε τον εμπειρικά εδώ βλέπουμε λοιπόν το 1ος κύκλος ξεκινάει αυτού C 50 για τα παιδιά των Μάλαμα ξεκίνησε και φτάνει περίπου στο συ τριανταπέντε που σημαίνει ότι κάνει περίπου η διάμετρός του είναι 15 2ος κύκλος ξεκινά το 50 και φτάνει περίπου στο 20 με 30 διάμετρος να αυξάνεται κατά 15 περίπου κάθε φορά χοντρικά άρα Σταμάτα να δώσουμε εφτάμιση προς τα πάνω που σημαίνει έτσι όπως το έχω βάλει εκατό τα εκατό θαυμάσιοι γιατί και να του βάλω 12 άδικη τιμή ουσιαστικά θα στρογγυλέψει δεν μπορεί να κάτσει στη μέση ανάμεσα σε δύο τελείες οπότε το βάζω εφτάμιση το μισό δηλαδή οι επτά 8 θα πάρει έτσι αν θα μας ξεφεύγει λίγο προς τα πάνω προς τα κάτω για να δούμε το θα κάνουμε 10 παραδείγματα ωμές δεν φαίνεται καλά γιατί νικήτρια ένα αλλά στην ουσία αυτό που κάνει είναι να κάνω μου και τους κύκλους θα βγάλω την αλλαγή του χρώματος της ένα για να μας μπερδεύει θα γνωρίσουμε σε Στυλιανού με μαύρη φαίνεται λίγο πιο καθαρά παρέτεινε κανά Μαυρίκιο το ξανά εκτελέσουν έτσι και βλέπουμε εδώ ομόκεντρους κύκλους έναντι επτά μισή στρογγυλεύει κάνει 8 αν έχω καταλάβει καλά Χαραλάμπη εφτάμιση του ανοιχτά αυτό που θα δούμε θα είναι τούτο To μικρό ξύλο μου φαίνεται να κάνει προς τα πάνω θα το κάνει πρόσφατα μια λίγο καλύτερο φίλε βέβαια όλοι μαζί ότι προφανώς παραπάνω περισσότερους κύκλους ομόκεντρους κλπ αλλά στην ουσία αυτό που στο οποίο μπορούν να παρέμβουν είναι το σημείο από το οποίο ξεκινάει να ζωγραφίζει τον κύκλο έτσι δορυφόρος δεδομένο ότι οχήματος βλέπει στην αρχή στην κατεύθυνση 90 μοίρες ξεκινά τώρα λοιπόν στα δεξιά και για αυτό το λόγο ξεκινά το πάνω μέρος του κύκλου ένωση εάν ήθελα να ξεκινήσει μια παταγώδη θέση 90 μοίρες τότε θα έπρεπε να βλέπει προς τις 180 καθόταν δηλαδή σε σχέση με τον κύκλο έτσι γιατί είναι διακοπτόμενη και του του κύκλου και να ζωγραφίσει μ'αυτό τον τρόπο άνοιξαν ξεκίνησα εγώ θα πρέπει να βλέπει στις 270 και να πάει έτσι και βέβαια αν το κάνω αριστερόστροφα έτσι θα πρέπει να αλλάζω αντίστοιχα στις τιμές στην ουσία λοιπόν εγώ αυτό που κάνω είναι ότι δεν επηρεάζουν τον κύκλο το κέντρο των κύκλων μια οικονόμο και πώς επηρεάζουν το σημείο της εκκίνησης για την περιφέρεια του κάθε επιμέρους κύκλο και του λέω αφού πρότεινε αυτό υπολογίζονται οι δεύτεροι πρέπει να τρέξετε για παλεύοντας δεν έχω απόλυτη απόλυτο έλεγχο πάνω στους κύκλους όπως ακριβώς είχα στα πολύγωνο σχήματα με τη μελωδική καθόριζαν επακριβώς την πλευρά κλπ εδώ δε μπορώ να καθορίσει για παράδειγμα όσοι είχαν εκτιμάτο αλλά πρέπει να κάνουν τους υπολογισμούς του όταν μπήκα στο περίπου λέγοντάς με το πόσα βήματα και μου κάνει και πόσες μοίρες στηρίζει σε κάθε στην επανάληψη για να μπορέσει στο μέλλον να φύγει ένα κύκλος σε περιόδους σαν ανάχωμα καλύτερα ακριβώς να υπολογίσω τα κέντρα κλπ πρέπει να καταφύγουν στην κομματική εξίσωση το οποίο είναι έξω από τη σκοπός της σειράς του συγκεκριμένου μαθήματος απλά θέλαμε να δείξουμε με ποιο τρόπο μπορούμε να σχεδιάσουμε τέτοιου τύπου σχήματα έτσι προφανώς αλλάζοντας αυτές θεωρούνται στημένες αλλάζει το σημείο εκκίνησης έτσι άρα παίρνω όλο αυτό το σύμπλεγμα κύκλο πιο πάνω κάτω αριστερά και δεξιά των μετακινήσεων αλλάζοντας τους χειραψία αντίστοιχα να επισημάνω επίσης ότι ξεκινήσαμε να ζωγραφίζουν σε 90 μέρες 30 προς τα κάτω τότε συγγραφέα κύκλο που κάνουμε για να πάμε στον επόμενο δε μασάμε του ψ α λα αμέτοχη μια ας πούμε πιο δεξιά έτσι θέλει μια προσοχή για να ξεκινήσω από κάτω αλλά σαν το ψάρι media για να πάμε πιο κάτω σε μια να προσέχουμε δηλαδή να είμαστε παντα συμφωνει με τη συνολική κίνηση που έχουμε κάνει αυτό τον τρόπο μπορούμε να υπολογίσουμε πώς θα κάνουμε το σχήμα που μας ελπίζει είμαστε τμήμα Νηπιαγωγών και γενικότερα υπάρχει μια δυσκολία στα μαθηματικά δεν υπάρχει λόγος να καταφύγει κανείς σε εργονομική θέση αυτής αλλά όπως ακριβώς συμβαίνει μερικά εξ αυτών λίγο με το με τις μοίρες της επανάληψης και το μέγεθος του δείγματος έτσι ακριβώς δεν μπορεί κανείς να δοκιμάσει και θέλει να κάνει για παράδειγμα δύο κύκλους μια γραμμή που τους ενώνει και ούτω καθεξής παίζουν θέλουμε τα νούμερα μέχρι να μπορέσουμε να το πετύχουμε ξημερώματα νούμερα τα σε μια άκρη για να έχουμε πρόχειρα σε ρευστό να δω ξανά χρησιμοποιήσουμε kurt Weill b πια δεν προσπαθούμε να κάνουμε σύνθετα λέει πολυσύνθετα λογισμικά όπως θα δούμε και στα παραδείγματα τα ολοκληρωμένα στη βόρειας αλλά μας φτιάξαμε κάτι που είμαι έτσι ώστε να εκτελείτε κος ικανοποιητικά για να κάνουμε τη δουλειά μας όπως τερματικά μ αυτή του την θυμάστε πώς θέλουμε να την κάνουμε μας υποστήριξη δηλαδή στην μας καλεί να κάνουμε και όχι να κάνουμε προγραμματιστή κα άρτιου ακούστηκαν αυτός είναι στόχος των πληροφορικής ας δούμε το παράδειγμα των εργαζομένων στην τελευταία μαθήματα της Τσίπρας θα δούμε ότι έχουν αρκετά λάθη προγραμματίστηκαν του μετώπου αναλογικά όμως τρέχουν είναι βελτιστοποιημένο κώδικας αλλά είναι τέτοιος ώστε μπορεί να εκτελείται άρα κάνουμε τη δουλειά μας και αυτό είναι το ζητούμενο αυτό ς στόχος του συγκεκριμένου μαθήματος έτσι αλλόφρονες και το παράδειγμά τους κύκλους έχουν γίνει διάφορες προσμίξεις σχημάτων μεταξύ τους στον ιστότοπό τους κράτους υπάρχουν πολύ περισσότερα πράγματα που μπορεί κανείς να δει και να πειραματιστεί και καλύτερος τρόπος είναι να μάθετε κατ' εμάς προβλήματα στον εαυτό του το οποίο καλείται να λύσει για παράδειγμα εγώ έδωσα εφαπτόμενες κύκλος εφαπτομένη τετράγωνα ομόκεντρων τετράγωνο ομόκεντρους κύκλους θα μπορούσε κανείς να παίξει με άλλα γεωμετρικά σχήματα να κάνει συνδυασμούς σχημάτων να χρησιμοποιήσει εντολές τέτοιου τύπου για να φτιάξει ένα ευρύτερο σχήμα χρησιμοποιώντας τετράγωνα τρίγωνα ήταν ένα σπιτάκι για ποσά των τραπεζών όταν ήμασταν παιδιά για να μπορέσει να πειραματιστεί να εξασκηθεί και να αποκτήσει πλήρη έλεγχο είναι σαφές σύμμαχοι πλήρη έλεγχο και πλήρη αντίληψη της κίνησης των χαρακτήρων πάνω στην οθόνη για να μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουμε τις εντολές που τον κατευθύνει και θυμίζω ότι σε περίπτωση που κάτι μας πηγαίνει σωστά η λύση είναι να σηκωθούμε και να προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε στο χώρο εμείς τις εντολές που έχουμε δώσει στο χαρακτήρα για να δούμε τι δεν πάει καλά με τις εντολές του σώματος προσπαθούμε δηλαδή να μάθουμε αποστασιοποιημένα και γνώριμα το πρόβλημα και να προσπαθήσουμε να λύσουμε και όχι από μας ασήμαντο γιατί αυτό απαιτεί μεγάλη εμπειρία την οποία δεν την έχουμε στην παρούσα φάση με το άρμα μου ήταν στην ουσία έχουμε ολοκληρώσει όλες σου αποτύχει να κάνουμε την ένα και με τη νέα του σχεδιασμό χαρακτήρων σχημάτων πάνω στην οθόνη ήταν αρκετά σύνθετα προβλήματα ξεκινώντας από το σχηματισμών απλώς σχήματα και φτάνοντας μέχρι και τους κύκλους μου κάνετε πράγματα σε αυτά τα παιδιά και αυτά που είδαμε προφανώς απαιτείται αρκετή εξάσκηση για να μπορέσει κανείς να είναι πιο αποτελεσματικός πάνω σε αυτό και να έχει τον απόλυτο έλεγχο και τώρα θα περάσουμε σιγά σιγά του μάθουμε κάποια ολοκληρωμένα παραδείγματα τα οποία να έχουν νόημα θα ξεκινήσουν μέσα πρώτη φάση φτιάχνοντας ένα παιχνίδι που μπορεί να επεκτείνει ουσιαστικά τα άκαμπτα σχηματίσουμε ένα πιάνο ζωγραφισμένα πιο νόστιμα ακόμη και και χρησιμοποιώντας αυτό του πιο άμεσα με ποιο τρόπο θα μπορέσουμε να παίξουμε αυτό κάνοντας κλικ πάνω στην οθόνη η παίζοντας ενδεχομένως και με το αντίστοιχα κουμπιά του πληκτρολόγιο πάμε λοιπόν σιγά σιγά ανατρέπουμε για το πως μπορεί να σχηματιστεί να δώσω το παράδειγμα αντί να το κατασκευάσουμε απ την αρχή αναζήτησα μέσω Google ψάχνοντας το σκρατσ Ιζαμπέλ πιάνο το πρώτο παράδειγμα που ζει βλέπουμε λοιπόν ένα project στο τρίτο κρατίδιο προφανώς αυτή τη στιγμή το οποίο όμως είναι αντιπροσωπευτικό αυτού του που θέλουμε να κάνουμε και χρησιμοποιώντας αυτό το παράδειγμα να το εξετάσουμε βήμα προς βήμα όπως ακριβώς κατασκεύασαν αυτού του μουσικού αυτό που βλέπουμε στην οθόνη μας λοιπόν είναι ένα πια ανομίας η βάση του οποίου θα ξεκινήσουν θα δούμε ότι θα πατήσω κάνουμε κλικ πάνω στα άσπρα πλήκτρα και τα μαύρα πλήκτρα τα οποία ειδήσεις για να το δούμε το κόβουμε και τις υπηρεσίες το έτσι είναι μια πλήρης οκτάβα πάμε να δούμε μέσα στο παράδειγμα λοιπόν το συγκεκριμένο για να δούμε τι ακριβώς έχει κάνει και να ξεκινήσουμε βλέποντας καταρχήν τους χαρακτήρες που έχουμε στη διάθεσή μας αν μετρήσουμε λοιπόν εδώ θα δούμε ότι έχουμε 1.3 4.6 ηθικά π.χ. του Αστέρα τετράγωνα για να το μετρήσουμε και μπροστά 1.3 4.6 επτά 8 λοιπόν μάστορα τετράγωνα μαύρο περίγραμμα και έχουμε επίσης και 1.3 τέσσερις πέντε μαύρα τετράγωνα για μικρότερα στην ουσία λοιπόν του πιάνου έχει σχηματιστεί κάνοντας τη βάζω τα χαρακτήρες όποιοι είναι τετραγωνάκια του ένα διπλό από το άλλο για να δούμε ξεχώρισαν το τράβηξε στην άκρη βλέπετε πως ήταν ενωμένο το ένα με τον προφανώς επί καλύπτεται λίγο μαύρη γραμμή του περιγράμματος αριστερά και δεξιά του καθενός για να πέφτουν πάνω στο και αντίστοιχα έχουν έχουμε φτιάξει και τα μαύρα τα οποία μπαίνουν ακριβώς στην μέση ανάμεσα σε δύο πλήκτρα αυτό λοιπόν που έχει κάνει το όχι στις συγκεκριμένες ένα σωστός τρόπος να μην είναι έφτιαξε ένα πιάνο όχι παίρνοντας μια κλινική εικόνα από ένα ποια είμαι εγώ θα μπορούσε για παράδειγμα να απορροφούν το παράδειγμα σαν εικόνα έτσι και να την βάλω από πίσω και να προσπαθήσει να την εκτελέσουν αλλά το σχημάτισε με τετράγωνα και ένα προς ένα ποσοστό θυμάμαι κάθε πράγμα κάθε πλήκτρο του πιάνο ένα διαφορετικός χαρακτήρας αυτού τη δυνατότητα μου δίνει μου ενεργοποιεί στα συμβάντα την εντολή αυτή που λέει όταν αυτό το αντικείμενο γίνει Κλικ έτσι από κάτω επειδή είναι προφανώς ακριβώς τα ίδια σα Μέγας κ αυτή χαρακτήρισα ακριβώς γιατί έτσι τους έχει ονομάσει με το όνομα της κας ενώ τα ας δουν επειδή προφανώς εκτίθενται μερικά μόρφωμα το πιάνο στάλα στα ΤΕΙ στο λατινικό τρόπο απεικόνισης μουσική δεν έχουμε τις νότες τους ονομάσουμε ντο ρε μι ΦΑ ΣΟΛ ΣΙ αλλά με τα χαράματα του Safari του ABC D μέχρι το επτά με επτά g μέχρι το έτσι φτάνει και αντίστοιχα έχουν με την α Βίσση την FTSE PG δίεση έτσι συνδύασαν DTS μπορεί αυτό το έκανε λοιπόν το εξής αυτονόητο το του αυτούς τους χαρακτήρες υποθέτω ούτε είμαι ανάβουμε τον πατάω στη χημεία του πλασάρει αυτό το βλέπω είναι η νότα σε ουσιαστικά στο πεντάγραμμο ξεκίνησε το κάτω μέρος του πενταγράμμου για μας είναι μη δωρεάν ένα φτηνή είναι λοιπόν έτσι για να δούμε λοιπόν τι κώδικα ναι λοιπόν στη ούτε καν βγαίνει και λέει πάνω σε αυτό το αντικείμενο πήγαινε έλα στη θέση μείον 194 σκέψη χημείο εκατοντάδες σανίδι C-17 αυτό τώρα σε τι βοηθάει επειδή έχουμε φτιάξει τους χαραχτήρα and το πιάνο μέσα από ένα σύνολο δραστηριοτήτων για να μην υπάρχει περίπτωση να κάνουμε καπέλο θέση αυτού κάνοντας δεικτών αναφέρουμε στη θέση του και μάλιστα εντός των εξής υποφερτό πήραν πίσω το και έχει πάρει μπροστά από το μαύρο τετράγωνο για αυτό και θα βελτιώσει το ματαιώνονται ενίοτε με το μαύρο να πέσει χθες λοιπόν θα το εξηγήσω ξανά σε λίγο το αλλά ας δούμε τι ακριβώς κάνουμε το τοποθετήσουμε λοιπόν εκτυπώνουν τοποθετείται λοιπόν στη θέση λέει άλλαξε δεν ενδυμασίας συνδιοργανώνουμε τις ενδυμασίες στο υπάρχει C1 και C2 στη θέση διότι γίνεται είναι γκρι από μέσα έξω φαίνεται καλά διάφορα αλλά δεν τελείωσαν τρώγεται με λιγότερη οπότε εμφανίζεται το βλέπουμε εδώ πέρα τη στιγμή που το πατάμε γκρίζα ύλη για να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα για να το πάτησα το το γνωστό πάντα έτσι μετακίνησαν τώρα το το εξηγήσουμε όμως μπορούμε να τολμήσουμε αυτό πιο εύκολα λοιπόν αλλάζει δεν μας περιμένει 0,1 δευτερόλεπτα και μετά ξανάγινε στην ετοιμασία με το φόβο βεντέτας παρότι κάνει φαίνεται στιγμιαία να αλλάζει χρώμα για 0,1 δευτερόλεπτα άρα δυνητικά σε ευαισθησία του ΟΠΑΠ της έτσι μπορείς λίγο το μουσικό όργανο σε μια περίοδο που λέει έχουν ήδη σύμφωνα με και το έχουμε εδώ πέρα ουσιαστικά παίζει με τους ήχους διαφόρων Αρχανών πάμε λίγο στους ήχους να δούμε αυτή την εντολή που λέει μπορούσε μουσικό όργανο σε ένα εδώ παίρνει τιμές αριθμητικές και αυτή τη στιγμή βλέπουμε ότι του είχε δώσει την τιμή τέσσερις για να δούμε τι επιλογές έχουμε Τούντα στο βελάκι μας λέει το ένα είναι το πιάνο το δυναμώνει το τρεις είναι το οργανωτή εκκλησιαστικό να κάνω αυτό κιθάρα ηλεκτρική κιθάρα μπάσο κλπ άρα θέλαμε να έχουμε πια λοιπόν θα έπρεπε το να το βάλουμε στο ένα τα νησιά γίνεται καταλάθος τους ενώ κάθε φορά κι αυτό ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα τώρα μόλις έκρυψαν το μπορείς έκρυψαν το συγκεκριμένο το το ευρύτερο λοιπόν θα επανέλθω τώρα έχω χαλάσει και προφανώς δεν του ξανά αφού τους περιμένει πλέον σαφώς πτώση εξηγήσουμε τα πώς λύνουμε τα προβλήματα γιατί αυτό είναι παράδειγμα ένα project το οποίο δουλεύει μεν αλλά έχει κάποιες ατέλειες και τις ατέλειές της η λοιπόν πάμε να ολοκληρώσουμε το αυτό λοιπόν που κάνει είναι ορίζει το όργανο που έχουμε πει και παίζει την ενότητα την 60 λέει λέει λοιπόν εδώ πατήσουμε τη 60 αντίστοιχης 21 στη μεσαία οκτάβα σε 59 είναι η BC είναι δωρεάν μη φασόλια C και πάμε ξανά στην το έτσι και έχει χαμηλή μέσα και υψηλή αποκτά και βλέπουν προφανώς ότι επαναλαμβάνονται η σε κατώτερο επαναλαμβάνεται το μοτίβο των για τις νότες και φαίνεται επίσης το γεγονός ότι οι ίδιες λεβέντη έχουμε αυτές τις πέντε και τις πέντε ξανά εδώ και το παίζει για μισό χωρών το χαμηλό εξήγησε αυτό έχει να κάνει με τη διάρκεια που παίζεται κάθε νότα αν πάμε στην αντι για παράνομη το δεύτερο θα δούμε ότι στην ουσία είναι ακριβώς το ίδιο αυτού που κάνει ενδυμασία πάλι ντιάνα και D2 είναι άσχετοι είναι και ουσιαστικά αυτό που αλλάζει είναι έρχεται το και βάζει την νότα 62 αντιστοιχεί στην υπουργό των 60 60 αναίτια συνεδρίες ECTS έτσι και αντίστοιχα λοιπόν είχε φτιάξει όλες τις υπόλοιπες ας δούμε τώρα λοιπόν πώς μπορούμε να αποφύγουμε To πρόβλημά του να συμβαίνει αυτό που το λάθος με το να τραβάμε κατά λάθος το ποντίκι ένα κλείστρο πριν απ' αυτόν να δείξουν λίγο αυτόν με τα διαφορετικά όργανα που λέει ας πάρουμε μου 17 πάλι πτώση ένα το επτά το έτσι αλλάζει το ηχητικό κομμάτι λοιπόν θα το ξανά ωστόσο τώρα για να μη καθώς άλλαξαν σχεδιάζω το πιάνο από την αρχή λιμένος master plan νέος θέλω λίγο να στύβουμε στη σελίδα του που αυτό είναι ένα πιάνο χριστίνα πάλι επί τη ευκαιρία του μ'αυτό και μας λέει ότι είναι remix από ένα άλλο πρότζεκτ πια μου είχε φτιάξει ένα άλλος χρήστης στο τομέα αυτό διευκρινίζει με κάθε άνεση μπορεί να δούμε άμεσα να διορθώσουμε το το πρόβλημα των το πια μιλούν για φτιάξουμε άλλος χρήστης ήταν αυτό έτσι αυτός θα γίνει με το βάρος του τραβήξουμε για να δούμε είχε βάλει και κάποια άλλα στοιχεία 2000 ίσως τώρα όμως θέλει στην πλήρως τον επόμενο χρόνο στο διάστημα αυτό ακόμα και όταν παίζουμε έτσι λοιπόν ας πάμε στην πρόταση στην τάση λοιπόν ουσιαστικά έχουμε έναν έχουμε την ένα script ένα σενάριο το οποίο λέει όταν γίνει κλικ πάνω στη στο πλήκτρο όμως αυτού του χαρακτήρα του η λέξη ενδυμασία διάλεξε μουσική έτσι και παίξε Συγκεκριμένα τα αν πάνε να του προσθέσουμε λοιπόν όταν γίνει κλειστά σήμερα για πάντα πάμε στις κινήσεις πήγαινε στη θέση 1994 C-17 στο οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή τότε εάν εμείς να πείσουμε ότι σήμερα στην αρχή έτσι εκτελείται αυτό το βλέπουμε εξόδων φαίνεται του δρόμου δράμα καμάρωνε λίγο φοβισμένο αυτό έχει τελικά αυτό πάντα το μπορούμε να παίξουμε κανονικά το πιάνο στο χρώμα αλλά αυτόνομο τραβήξω ξανά στη θέση του πάντοτε επιστρέφει πίσω στη θέση του έτσι και βέβαια εκτός από το να επιστρέψει πίσω στη θέση του λίγο μπορώ να πω στις όψεις έναν Τούρκο μα πάει πίσω κάποια επίπεδα ούτως ώστε να πηγαίνει πίσω από το μαύρο κάθε φορά άρα ότι και να γίνει αυτό θα επανέλθει στη θέση του βλέπετε εάν λοιπόν εγώ αυτό το πράγμα αυτό το σετ εντολών υποστούν τώρα του πέρασε σε όλα τα τα μαύρα πάθαιναν μπροστά και τα πράγματα πηγαίνανε εδώ πίσω και ας πούμε τώρα σαν αυτό για παράδειγμα όταν γίνει κλειστή σήμερα τότε για πάντα έτσι είναι κινήσεις πήγαινε στη θέση μας βγάζει αυτόματα τη θέση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή έτσι και υποστεί ίσως και του λέω πήγαινε ένα επίπεδο πίσω για να δούμε ταμείο πλήκτρα λοιπόν αυτό έχω βάλει τώρα στο μαύρο που δε θέλουν να πάει πίσω ένα επίπεδο να έρθει μπροστά αυτό θέλω να πω ένα επίπεδο πίσω είναι πειρατές λοιπόν επίπεδο χρειαζότανε έτσι μπορώ να συνεχίσω να παίζω πιάνο πάω είναι χρησιμοποιώντας αυτή την τεχνική όταν θέλω να έχω χαρακτήρες οι οποίοι είναι σταθερά σε ένα σημείο και νεφέλωμα τους τράβηξε καταλάθος φασισμό το ποντίκι βάζει αυτόν τον έλεγχο του για πάντα οι οποίοι τον επαναφέρουν το χαρακτήρα πίσω και έτσι μπορούμε να πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι θα χαράσσει δε θα χαλάσει το σχήμα μας εκτός βέβαια αν πατήσουμε στο γνωστό παραδείγματα που είδαμε μέχρι χθες ήταν εφησυχασμό είναι το γεγονός ότι όταν είμαστε σε κατάσταση πλήρους οθόνης μπορούμε να παίξουμε αλλά δεν μπορούμε δεν λειτουργεί αυτοί οι μεν δεν υφίστανται στη λειτουργία του για να αλλάξουμε τη μουντή κατι και να σου έτσι και αυτό ως ένα βαθμό ασφαλείας μαζί με βαθμό ασφαλείας κούπα αυτή έχουμε κάτι το οποίο απευθύνεται τελικός χρήστης θα είναι ένα μικρό παιδί μας δίνει την ασφάλεια ότι μπορεί να μην κάθεται στη θέση του και να του χαλάσει το ναι αλλά εγώ προτιμώ πάντα όπως ακριβώς κάνουν αρχικού PC ακόμα δεν είμαστε σίγουροι ότι όλα θα γίνουν όπως θέλουμε να γίνουν κάνουν αρχηγό πέρυσι στην τοποθέτηση των χαρακτήρων το προς τα πού βλέπουν κλπ έτσι να κάνουμε και τέτοιου τύπου τοποθέτηση πάντα είναι μερικά ευρώ εντολές του κώδικα παραπάνω δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αυτό αναφέρεται σε επιστολές γιατρό κάθε πλήκτρο μ'αυτό τον τρόπο είμαστε σίγουροι ότι ότι και να γίνει δεν πρόκειται να χαλάσει ποτέ το πιάνο όμως που εκτός βέβαια από το παίξουμε τόπο το πιάτο με το ποντίκι θα προσθέσουμε τώρα στη συγκεκριμένη στο συγκεκριμένο project κάποια πράγματα και ακόμα για να δώσουμε την εναλλακτική στον χρήστη να παίξει για παράδειγμα το ίδιο το πιάνο χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο του υπολογιστή και όχι του το ποντίκι αυτό λοιπόν μου θα κάνουμε θα πάμε στα συμβάντα και θα χρησιμοποιήσω σαν τρεις εντολή το όταν πατηθεί κάτω πλήκτρο θα πάρω την τελευταία σειρά του πληκτρολογίου που ξεκινά με το Jurgen εξ CR-V κλπ οπότε πως δεν είναι το πρώτο στη σειρά ουσιαστικά θέμα καν απάντηση έδωσε να κάνει ακριβώς ότι έκανε τα κάνω κλικ πάνω σ'αυτό θα έκανα αυτό τίποτα τους το το το το το το κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα εδώ θέλω να τονίσω ότι έχουμε μεγαλύτερη ευελιξία μπορούμε να κάνουμε πιο γρήγορες κινήσεις με το ποντίκι και τα κλικ του ποντικιού είναι πιο ευαίσθητος ανοργάνωτο πολιτική το πληκτρολόγιο σε κατά συνέπεια είναι πιο αληθοφανές O τρόπος που παίζουν άρα αφού κάναμε αυτό με τους LED θα πάμε στου μπελ που είναι η δεύτερη άσπρη νότα και αυτό θα το κάνουμε να ενεργοποιείται όταν πατήσετε το διπλανό κουμπί το οποίο διπλανό κουμπί είναι το 1000 εξ θα κάνει ακριβώς αυτό και το κάνω αυτό γιατί δεν έβαλα το στόχοι αυτοί κρινόταν να βάλω το έχεις το πλήκτρο S το οποίο είναι λίγο πιο πάνω το ζητάει και το όχι στο πληκτρολόγιο έτσι το εμείς θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο τοπόσημα διάταγμα ενώ τα πλήκτρα εδώ πέρα έτσι είναι δίπλα-δίπλα αυτά και ανάμεσά τους πιο πάνω το μαύρο αλλά τώρα το εξ αυτών Σιμόν πέρες το το θα μπορούσα να κάνω και με το ποντίκι το το ανάβουμε φτιαξουμε ενα τέτοιο ολοκληρωμένο περιβάλλον διάφορα μουσικά όργανα όπως θέλουμε και να τα χειριστούμε θεμάτων που μπήκε είτε με το πληκτρολόγιο σημαντικό το cm στο παράδειγμα που σταματά αυτό με την τοποθέτηση των πλήκτρων αυτό το για πάντα που βάλαμε το πρώτο είναι μια τεχνική καλεί για να ξέρουμε τι Άπαντα βρίσκονται πάντα στη θέση τους ανά πάσα στιγμή και δεν υπάρχει περίπτωση μας προκύψει πρόβλημα έτσι οπότε εδώ τελειώνει το πρώτο ολοκληρωμένο παράδειγμα και κάθε φορά βλέμματα και παραδειγματική κα χαρά δίνουμε κάποιες πρόσθετες πληροφορίες και τεχνικές όπως αυτή που είδαμε στην προκειμένη περίπτωση και για να ολοκληρώσουμε πάμε να δούμε ένα αρκετά πιο σύνθετο ολοκληρωμένο παράδειγμα έτοιμο υπάρχει αυτή τη στιγμή στο σκρατς με τις ίδιες λέξεις κλειδιά που έγραψα πριν τις κράτησαν πολύ πιάνο το πρώτο ήταν αυτό που ιδωμένη και μελετήσαμε και το τρίτο οι νέοι virtual πιάνο παίζω δύο δύο εξ αυτών στο ανοιγμένο είτε είναι αυτό το παράδειγμα το οποίο θα εκτελέσουν πραγματικά αυτό λοιπόν που κάνει είναι ότι καταρχήν έχει διπλό Καββαδία δεν έχει έχει μια πιο πλήρη σε πλήρη έκταση το τα πλήκτρα του πιάνου και δεν έχει μόνο μια περιορισμένη αυτά φωτίζονται σήμερα και θα δούμε λοιπόν το εξής και ζώο έχει ένα επιλογή που μας ρωτάει ποιο θέλουμε να είναι το μουσικό όργανο που θα παίξουν αυτό που κάνει χρήση της μειώνεται αλλάζοντας τις τιμές του του όργανο από κάτω γράφει τι είναι το κάθε λίγο αργά γνωστοποίησαν must πριν το διαφορά είναι ότι το κάθε πλήκτρο αυτή τη στιγμή γίνεται πράσινο και όχι όπως γινόταν πριν έτσι όχι ρυθμιστικό για Άδωνη την ένταση του ήχου του είναι επίσης πολύ λόγω μοναστήρι την επιλογή πατώντας το κουμπί να χαράξουν τη δική μας μουσική το ύψος του και βγαίνει τώρα To κουμπί play το παρά το ότι δεν έτσι άρα ηχογραφήσαμε τον εαυτό μας και μπορούμε να φτιάξουμε μια σίγουρη δουλειά εκεί μας λέει πάτα το έναν για να παίξουν οι ψυχολόγοι έχουν φτιάξει να πατήσουν όλα τα πλήκτρα ταυτόχρονα είχε κάποιες έξτρα δυνατότητες έτοιμα τραγούδια κλπ για να δούμε λίγο μέσα πως του έχει σχεδίαση είναι αρκετά πιο σύνθετος που προγραμματισμός του έτσι απορούμε τους ένα μήνα αυτό εδώ το κουμπί παίζουν λοιπόν λέει ότι όταν κάνουμε κλικ αίσθηση με ένα το τοποθετεί στη θέση του εμφανίζεται λέτε αρχικού ποίηση που λέγαμε του κανέναν ένα άσπρο και να πάει στη θέση του επίσης για πάντα ορίζει την ένταση σε βόλο αυτό που έχουμε βάλει την ένταση του ήχου οπότε κάθε φορά το ρυθμίζουμε φόβο για να μην έχουμε προβλήματα και για να δούμε το τι κάνεις λοιπόν όταν πατήσουμε σε αυτό το αντικείμενο αυτό που κάνει είναι με ψάχνει να βρει φτιάχνουμε συγχορδία οι όχι αν δεν φτιάχνουμε ήσυχο τότε λέει μετέδωσε σε ένα μετέδωσε ξένο πάει μπορούν να αναλάβουν σε ένα γλυκό έκανε ακριβώς το ίδιο που ήταν στο προηγούμενο πιάνο δύναμη αλλάζει στην πράσινη δημόσια βλέπει τι όργανο είναι παίζεται με αντίστοιχη νότα ένα 0,55 χρονος LEGO ξαναγίνουμε στην ενδυμασία και σταματάς το σενάριο οπότε κάθε φορά Παπαθωμά σ'όλα τα τους άλλους χαρακτήρες έχει ένα αντίστοιχο πρόγραμμα εδώ βέβαια όταν εμείς πατήσουμε για να δημιουργήσουμε μια συγχορδία τότε αυτό που βλέπει είναι αν όντως χρησμό φτιάχνουμε συγχορδία αν πάμε στο Τρόοδος και ηθική πόρο ώστε την στη συγχορδία είναι κάτι πιο σύνθετο τοπίο θα το εξηγήσουμε ευκολότερα αυτή τη στιγμή θα το πω αυτό όμως η επιστροφή δεν άνθρωπος ξεκινάμε τη συγχορδία πρέπει να παρατηρήσουμε το κουμπί της χορωδίας στην βουλή κύριε είτε όχι έτσι είναι όταν λοιπόν το πατήσουμε σωστά και έχει φτιάξει είχε φτιάξει έναν πίνακα στον οποίο πάει και αποθηκεύει τα κουμπιά που έχουν πατήσει τα πλήκτρα του πιάνου που έχουμε πατήσει μέχρι να σταματήσουμε να πατήσουμε το κουμπί τέλος και σε εκείνο το σημείο σταματάει να δέχεται πια την που έχει αποθηκεύσει κάπου την μεταβλητή ήσυχο χρεοκοπία να στεγνώσει γιατί ένα πίνακας έτσι ένα πίνακας που λέει πια διακρίθηκαν αμέσως επιδοτήθηκαν στη σειρά Tomas κι αυτό που έχει επίσης ενδιαφέρον είναι το κουμπί της εγγραφής που που όταν συμβεί αυτό λέει η κόρη εξαφανίζοντας το κουμπί και με το ρεκόρ του αρχίζουμε να καταγράφουμε ο ιστορικός δεν τι κάνει λοιπόν εδώ πάω πάλι τα κουκιά ο Παναθηναϊκός μπήκε σε έναν πίνακα σε μια μεταβλητή του πίνακα καταγράφει στη σειρά τα κουμπιά που έχουν πατήσει υποθέτω χωρίς να το ότι όλο αυτή τη στιγμή ότι δέχεται σαν όριο του πλήθος τον σαν πλήθος κουμπιών πλήκτρων πιάνου μπορώ βαδίζουμε του αγοριού που είχε μπει να χάσουμε τους κρατούν πίσω αρκετά μεσαζόντων πάρα πολλά να παίξουμε ένα τραγούδι θέλουμε και την αντίστοιχη μίνι τρέξε και στη συνέχεια το βάζουμε το κουμπί playback φαντάζομαι ότι στο λέει όταν πατηθεί το ροδακινί κλικ πάνω σ'αυτόν τον πάει να παίξει playback τότε ουσιαστικά αρχίζει και αναπαράγει όλο αυτό που έχουμε φτιάξει παίζοντας μέσα από το διαβάζοντας το όνομα της κάθε μιας από τις νότες του έχουν πατήσει οι ένα δύο το BMW τα μεταθέτει αυτές με το μετέδωσε όταν λάβουν και έτσι πάμε σε κάθε πλήκτρο οστών ενεργοποιείται το Ποτάμι να βρω F3 για παράδειγμα θα παίξει αυτή δινόταν όποτε υπάρχει μια σειρά από μετέδωσε όταν πατήσουμε το κουμπί να τους δω θαρραλέοι λοιπόν περίμενε μετέδωσε το στοιχείο δηλαδή της λίστας το recorder τσόντα η μεταβλητή στην οποία έχουμε αποθηκεύσει τις νότες οπότε θα λέει μετέδωσε το πρώτο του σενάριο τρεις μετέδωσε το περίμενε λίγο μετέδωσε το δεύτερο που με τους πέντε για μετανάστες το τρίτο που είναι το BMI άρα ουσιαστικά άλλοι τις νότες ένα προς ένα και ενεργοποιεί τα αντίστοιχα κουμπιά και φαίνεται σαν να παίζουν έτσι είναι μια καλή άσκηση για να κάτσει κανείς να μελετήσει και να δει πώς ακριβώς το κάνει και επίσης έχει και την επιλογή λέει εδώ είναι ήσυχος βίντεο που τόσο σε μια διαφορετική σε ένα διαφορετικό πίνακα και επίσης έχει εδώ το εξάγωνο σοκ που είμαι έτοιμος είναι έτοιμοι πίνακες με νότες που έχει καταγράψει ιδίως για να μπορεί να παίζει έτοιμα τραγούδια έχει ας πούμε το χάρυ πότερ όχι το λαιμό και το στήθος σας με το χάρυ πότερ λίγο προτού το στείλει να γράψουμε 1000 χωμένο το κεφάλι ετσι είναι λοιπόν ένα πάρα πολύ καλό παράδειγμα μπορεί να μελετήσει κανείς για να Δείτε πώς μπορούμε να κάνουμε ένα μου πληρωμένο ολοκληρωμένη προσέγγιση μουσικό όργανο το συγκεκριμένο μουσικό όργανο τη στιγμή και ένα άδειο όλα ζητούμενο πλέον προσέξει κανείς για να κρατήσει μια μαμά μήπως δουλευουμε μεταβλητές και ούτω καθεξής έτσι θα συνιστούσα σε οποιονδήποτε τομέα της και προσπαθεί να αναπαράγει διαβάζοντας τον κώδικα μέρος αυτών να φτιάξει ένα καινούριο τραγούδι οτιδήποτε για να δει πόσα ακριβώς λειτουργεί συνοψίζοντας λοιπόν αυτό το μάθημα είδαμε το εξής ολοκληρώσαμε τη τις εντολές του σχεδιασμού πράγματα σοβαρά και τους φίλους μας και βεβαίως θα το πρόβλημα και κυρίως δώσαμε έμφαση δίνει για να συζητήσουν το ζήτημα του κύκλου το οποίο τρίγωνο μετρικά είναι αρκετά πιο σύνθετο από τα πολωνικά σχήματα που να είναι πιο εύκολα τα αντληθέντα μας κάποιος και κυρίως στο κείμενο το οποίο απευθυνόμαστε και στη συνέχεια πέρασαν το πρώτο μου ολοκληρωμένο παράδειγμα το πρωτόλειο Πανόραμα θανάτου του μουσικού αλλά σχέδια και το νομοσχέδιο στην απλοϊκή μορφή του πιάνου και στην πιο σύνθετη μορφή όποιον μπορούσε να κάνει και έχω γράψει κλπ στην πιο δημοφιλή δεν μείναμε αρκετά γιατί ουσιαστικά να λειτουργεί σαν εμάς μάμε να δούμε κάτι πιο σύνθετο και να δώσουμε ένα δείγμα του πούτιν μπορεί να μελετήσει κανείς και να πάρετε μια ιδέα του τι μπορεί να φτιάξει από δω και πέρα ουσιαστικά θα είναι μόνο ένα παράδειγμα στο παράρτημα αυτού που πήραμε και μελετήσαμε φτιάξαμε ένα πλάνο είναι ακριβό πιάνο του στο οποίο περνάμε τόσο φοβική και ήταν πολύ γνωστός με κάποια τεχνικά λάθη του ΝΑΤΟ το ζήτημα ούτε μπορούν να τραβήξουν το ποντίκι τα πλήκτρα πιάνου είναι πώς μπορούμε να τροποποιήσουμε και να το παίζουν με το πληκτρολόγιο όπως θα δούμε και στα τελευταία μαθήματα στα ολοκληρωμένα παραρτήματα έχουν να παίζουν αισθητήρες είναι εξωτερικές συσκευές αναγνω φτιάξουμε ένα πληκτρολόγιο με φυσική επαφή χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες και στη συνέχεια είδαμε ένα πολυσύνθετο έτοιμο παράδειγμα του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να παίξουν διαφορετικά όργανα και να έχουμε σε μεγαλύτερη κλίμακα να μην έχουμε μια οκτάβα παραπάνω παρόντες αυτό δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο με την αναδεικνύει αστική απλά περισσότερους χαρακτήρες συλλογή ήταν ακριβώς η ίδια κι αυτό είναι ένα καλό μάθημα για να δούμε πως περνάμε από το πιο μικρό στο πιο μεγάλο δηλαδή αφού φτιάχνουν μια οκτάβα υπαλληλική πουλάμε και στα λουλούδια ο τόπος να πάει σε μεγαλύτερο πρόβλημα έκαναν μια οκτάβα αντιδράσουν βουλή την οκτάβα και παίζουμε διαφορετικές νότες άρα θερμά όλους τους χαρακτήριζε μια δεύτερη εκδοτών από δίπλα και μια τρίτη επτά παραπέρα σε περίπτωση που αυτός θέλει για να φτιάξουμε την πλήρη λημμάτων για αυτού που είχε ως πρόσθετο χαρακτηριστικό το παράδειγμα του πώς να φτιάξουμε συγχορδίες και να φτιάξουμε ένα ηχογραφήσουμε ένα δικό μας τραγούδι μια δική μας θέση αλλά και να έχουμε τρεις έτη μέσο πίεσης και κάνοντάς του μου το έκανα αυτό όμως συγκεκριμένες προτάσεις πως χρησιμοποίησε μεταβλητές τύπου πίνακα στις οποίες ουσιαστικά ακούστηκε δεν σε μορφή σύμβουλος σειράς σαν έξι Λάρισα κείμενο το όνομα της κάθε εντολής C1 διερευνά είναι οι ένα έφερνα πρόσωπα ώστε να οδηγήσει δύο δημιουργεί δύο δύο αντίστοιχα τη δευτέρα καθώς και πάει λέγοντας και χρησιμοποιώντας το μετέδωσε επαναλάβουν ουσιαστικά καλούσε κάθε πλήκτρο πατηθεί και να παίξει την αντίστοιχη αίματα νέοι στο παρόλο που όλοι που συνοδεύει αυτό το μάθημα είμαι υπάρχουν σύνδεσμοι και τα δύο παραδείγματα το πιάνο που είδαμε εκεί μπορεί καθένας να μπει και να μελετήσει σε βάθος τον κώδικα να κατανοήσει αυτό συσχετισμό που μόλις ανέφερα με τους τύπους των μεταβλητών το μεταδώσω πάντα και κάθε βήμα προς βήμα προφανώς να σκεπάσει το δεν μπορούμε να το παίξουμε τώρα με την κάμερα και ο στόχος του συγκεκριμένου μαθήματος είναι πιο προχωρημένο παράδειγμα για όποιον θέλει να το μελετήσει και προφανώς με την αντίστοιχη λογική μπορεί να πειραματιστεί μάλλον τύπου μουσικά όργανα αντικείμενα τα οποία ανταποκρίνονται στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα πλήκτρα τα οποία ανταποκρινεται αφού ως με τον απαξιώνονται και να κάνουν προς το αντίστοιχο ήχο θα μπορούσε ενδεχομένως να κάνουμε κλικ πάνω στον χαρακτήρα και να προχωράει στην οθόνη να κάνει θέλει κάτι διαφορετικό σιγά-σιγά θα δούμε τέτοιου τύπου παραδείγματα κυρίως εστιάζοντας σε δραστηριότητες περιόδου μορφής για να καταλαβαίνουμε τις αντίστοιχες προγραμματικές λειτουργίες καινοτόμες και τεχνικές κατά κάποιο τρόπο έτσι ώστε να καλύψουν μια ευρεία γκάμα μέσων των του οχήματος πισίνα στο μάθημα των από τεχνικές μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς και ουσιαστικά να δώσουμε κάποια κάποιες βασιλόπιτα που βαδίζουμε στο βήμα μέλος της παραπάνω για να μπορέσει να φτιάξει τα δικά το πρόγραμμα παραδείγματα μας αυτό θα βοηθήσει τα ολοκληρωμένα π.χ. στο τέλος το χρέος επί το πλείστον έχουν διεκπεραιωθεί στα πλαίσια διπλωματικών πτυχιακών εργασιών κύρια έργα αφορά υπάρχει αντίστοιχη βιβλιογραφία τούλι έρευνα συνόδευσε και κυρίως το πιο σημαντικό όλοι ως παραγωγικές και βιασμούς όχι συνόδεψε το προϊόν που χτυπά τους κράτησε για τη στόχος του συγκεκριμένου μαθήματος δεν είναι όμως να δείξουμε πως μπορούν να προγραμματίσουν στο σκρατσ αλλά πώς μπορούμε να κάνουμε εκπαιδευτικές δραστηριότητες οι οποίες στο σύνολό τους σε ένα μέρος τους χρησιμοποιούν ένα προϊόν που έχει φτιαχτεί στο σκρατς για αυτό ακριβώς το οποίο εξυπηρετεί το γεγονός ότι θα δείξουμε Απλώστε το μείγμα ναι και το επόμενο βήμα θα θα δώσουμε μια ιδέα του τι μπορεί κανείς να φτιάξει δουλεύοντας σε ένα περιβάλλον σαν τους κράτηση χωρίς να έχει τις πωλήσεις τις τεχνικές γνώσεις που απαιτούνται άλλες γνώσεις προγραμματισμού