Διάλεξη 8 / Διάλεξη 8 / Διάλεξη 8

Διάλεξη 8: Αυτή είναι η πραγματικότητα για το θεωριακό σχέδιο 60-64. Αυτό σχετίζεται για την οπτική δίσκη, την οπτική νεαρβία και το δημιουργικό πραγματικότητα. Η οπτική δίσκη κατασκευασμένη μπορεί να γίνει λόγω εντυπωσιακής ή συστήμης εμφανισμός της νεαρβίας ή μια οπτική νεαρβία εσχεμία. Η εσχεμική...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Ματαυτσή Ασημίνα (Επίκουρη Καθηγήτρια)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Ιατρικής / Ophtalmology
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=f13c117d
Απομαγνητοφώνηση
Διάλεξη 8: Αυτή είναι η πραγματικότητα για το θεωριακό σχέδιο 60-64. Αυτό σχετίζεται για την οπτική δίσκη, την οπτική νεαρβία και το δημιουργικό πραγματικότητα. Η οπτική δίσκη κατασκευασμένη μπορεί να γίνει λόγω εντυπωσιακής ή συστήμης εμφανισμός της νεαρβίας ή μια οπτική νεαρβία εσχεμία. Η εσχεμική οπτική δίσκη κατασκευασμένη είναι τυπικά πλατή και παλιά και μπορεί να έχει σχετικά εμφανιστικά σχέδια μαζί με την οπτική νεαρβία εσχεμία. Από την άλλη πλευρά, ένα πραγματικό παπλοδίμα, το οποίο χρησιμοποιείται για την οπτική δίσκη κατασκευασμένη, είναι ένα δίσκο που είναι πληθυμμένο και πιόνιο και, στην πραγματικότητα, έχει σχετικά εμφανιστικά σχέδια. Η εσχεμική οπτική δίσκη κατασκευασμένη είναι τυπικά πλατή. Η εμφανιστική ασχετικότητα χρειάζεται από το ξεκίνημα και το παιδί μπορεί να εμφανιστεί με ένα αυτοκίνητο δίσκο. Η εμφανιστική ασχετικότητα χρειάζεται από το ξεκίνημα και το παιδί μπορεί να εμφανιστεί με ένα αυτοκίνητο δίσκο. Η εμφανιστική ασχετικότητα χρειάζεται από το ξεκίνημα και το παιδί μπορεί να εμφανιστεί με ένα αυτοκίνητο δίσκο. Η εμφανιστική ασχετικότητα χρειάζεται από το ξεκίνημα και το παιδί μπορεί να εμφανιστεί με ένα αυτοκίνητο δίσκο. Η εμφανιστική ασχετικότητα χρειάζεται από το ξεκίνημα και το παιδί μπορεί να εμφανιστεί με ένα αυτοκίνητο δίσκο. Η εμφανιστική ασχετικότητα χρειάζεται από το ξεκίνημα και το παιδί μπορεί να εμφανιστεί με ένα αυτοκίνητο δίσκο. και υπάρχει μια βαθιά πόλη, ειδικά στις αυτοκίνητες δεξιότητες. Αυτό μπορεί να σχεδιάζεται με πολλές σκληρωσίες σε πολλές παιδιά και σε αυτή την περίπτωση μπορούν να έρχονται ανεξάρτητες. Συνεχώς εμφανίζεται η ατροφή του νερού. Η ατροφή του νερού, η οποία είναι ατροφική, παρουσιάζεται ως μικρό κομμάτι. Οι κομμάτες είναι μικροί και είναι ευθύνη. Είναι καθαρισμένοι. Και στο πλαθοφυσιολογικό επίπεδο υπάρχει ένας δάσος μέσα στο πρώτο σύστημα του νερού από τις γαγγλιανικές κέντρες μέχρι στο δεξιότητα. Αυτό είναι το εξαιρετικό πλαθοφυσιολογικό μέσο. Όταν δείτε έναν όπτικό πλαθοφυσιολογικό, δημιουργήσαμε το κουμμάτι, το σύστημα που είναι το πιο κοντά στο πλαθοφυσιολογικό. Μπορεί να κατέσκεται μέχρι στο βαθμό της λαμνοκρυβρόζου και το κομμάτι και την σχήμα είναι διαφορετικό. Αλλά σε έναν καθαριστικό, ο οποίος δεν έχει δύναμης. Για παράδειγμα, στην κλωκόμα, το κουμπί της οπτικής κλειδιάς εξασφαλίζεται σύστημα και αλλάζει σχήμα επειδή βασίζει η προσφυγική ατροφή των πυριών της οπτικής κλειδιάς. Η σχήμα γίνεται αδιαίσθητη και μπορεί να έχει ένα κομμάτι. Επίσης, γίνεται σχετικά μεταξύ και οι βάσες γίνονται σχετικά μεταξύ της οπτικής κλειδιάς. Οι σύστημα σχετικά με την ατροφή της οπτικής κλειδιάς εξασφαλίζονται από το κόσμο. Η ατροφή της κλειδιάς είναι σχετικά μεταξύ της κλειδιάς και τύπικα το δημιουργικό κλειδιάς παρουσιάζει δυσκολίες που είναι συχνά ασυμπτωματικές και ξεκινούν από το περιφέρειο στους κέντρους. Επίσης, σχετικά με την ατροφή της κλειδιάς της οπτικής κλειδιάς η ασφαλία των συμπτώσεων είναι πολύ γρήγορη, ασφαλή και το παιχνίδι μπορεί να έχει ασφαλική χεμίνωπιολογία από το ξεκίνητο. Το δημιουργικό σχέδιο ξεκίνηται με την ρετίνα, συνεχίζεται μέσα από την οπτική κλειδιά, το χειαζμό, την οπτική κλειδιά, το λατρελό γενικυλίδιο σώμα. Μετά, υπάρχει η οπτική κλειδιά οδηγώντας στο κορτέξ οξυπητών. Η χωριζόντια χεμίνωπια σημαίνει μια εντροοκύλαια λύση, για παράδειγμα, μια ρετίνα δυσφάνιση, ενώ η χειαζματική ή η ασφαλική κλειδιά της οπτικής κλειδιάς δημιουργεί σε μια ασφαλική χεμίνωπια, επειδή η ανατομία της οπτικής κλειδιάς. Το σχέδιο, το σχέδιο, το τύπο και η λατρελότητα του σκοτώματος του βιβλιοκλήδου, σημαίνει πού είναι η λύση. Για παράδειγμα, ένας ουνιλευτικός σκοτώματος, αν είναι τότος ή παρσιλός, σημαίνει μια εντροοκύλαια λύση ή μια λύση της οπτικής κλειδιάς, η οποία είναι προς την χειαζματική. Η χειαζματική λύση είναι βιβλιοκλήδη, αλλά μπορεί να είναι ασυμμετρική. Μπορεί να είναι, για παράδειγμα, μια βιβλιοκλήδη χεμίνωπια, ή μια βιβλιοκλήδη χεμίνωπια. Επιπλέον, μια ρετροκυσματική λύση είναι βιβλιοκλήδη, αλλά συμμετρική, το οποίο ονομάζουμε χορμόνιμος. Παρακολουθώντας από την ασφαλήτητα, την έξοδο της λύσης, εμφανίζεται η σκοτώμα. Για περισσότερη εμφάνιση σε αυτό το κεφάλι, μπορείτε να βρείτε τα επόμενα βίντεο. Σας ευχαριστώ για την ασφαλήτητά σας.