: Το πρόγραμμα του ΥΠΑΙΚΟΣ ΕΚΟΥΣΤΑΙΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣ που πραγματικά θέλουν και που θέλουν να βοηθήσουν να βοηθήσουν να βοηθήσουν να βοηθήσουν να βοηθήσουν αυτές τις επιχειρήσεις. Έτσι, ζω με φόβο της αντιμετώπισης. Αυτή είναι μια ιστορία για τις επιχειρήσεις που αντιμετώπιζαν και αντιμετώπιζαν. Έχω δημιουργηθεί με μια οργάνωση που ονομάζεται Robin Hood για να τους δώσω ένα πρόκειμμα. Robin Hood βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, μια εξαιρετική οργανισμή που κάνει ό,τι λέει στο όνομα που παίρνουν από πλούσιοι, δίνοντας στον πλούσι. Σε αυτό το σημείο, θέλουν να βοηθήσουν το Νέα Υόρκη σχολείο, μια τεράστια εταιρεία που εκπαιδεύει περισσότερες χιλιάδες φοιτητές και σε δημιουργητές που είναι όπως αυτή. Πολλές δημιουργητές, μεγάλες δημιουργητές, δημιουργητικές δημιουργητές, δημιουργητές που μπορούσαν να χρησιμοποιούν μια εξελίξη. Ο Robin Hood είχε αυτή την εμπιστοσύνη να βοηθήσει αυτά τα δημιουργητήρια με κάποιο τρόπο, αλλά το τι γνωρίζεσαν ήταν ότι να ασφαλίσσουν τα δημιουργητήρια θα ήταν τόσο δύσκολο και εμπρακτικό. Έτσι, προσπαθούσαν να γνωρίζουν ποιο ένα μέρος μπορούσαν να βοηθήσουν σε κάθε δημιουργητήρια, όσο πολλές δημιουργητές μπορούσαν, όσο πολλές, όσο πολλές, όσο πολλές, όσο πολλές, όσο πολλές, όσο πολλές. Έτσι, προσπαθούσαν να βοηθήσουν τα δημιουργητήρια, να καταστρέψουν τις ζωές των παιδιών κατά τη σχέση που παραγγελούσαν. Έτσι, προσπαθούσαν να βοηθήσουν τη δημιουργία, να καταστρέψουν τις ζωές των παιδιών κατά τη σχέση που παραγγελούσαν. Εγώ είχα αυτό το σχέση με αυτή την ιδέα, με αυτό το ιδέα, με αυτό το ιδέα, Επιτρέψανε σχετικά εργασμένους εργαστικούς, έγιναν μια δύναμη εμπορικής εργασίας για να εξελίξουν τις κοινωνικές σχόλες με τις εξελίξεις των εργαστικών. Μετά έκανε και εγώ και είπαν, «Μπορείτε να κάνετε ένα λίγο συμβουλήμα» και είπα, «Θα, τι θέλετε να κάνω» και είπαν, «Θα θέλαμε να είμαστε ο γραφικός διευθυντής που θα διευθυνθεί το πράγμα». Επιτρέψανε σχετικά εργαστικούς, έγιναν μια δύναμη εργασμένους εργαστικών. Επιτρέψανε σχετικά εργαστικούς, έγιναν μια δύναμη εργαστικούς, έκανε εργαστικούς εργασμένους εργαστικών. Επιτρέψανε σχετικά εργαστικούς, έγιναν μια δύναμη εργαστικούς, Έχουμε τρία ευκαιρία. Παίξτε κάθε. Είναι όλα καλά, είπα. Η βασική ιδέα ήταν ότι αυτά θα είναι νέα σχολεία για Νέα Υόρκες σχολές. Η ιδέα είναι ότι είναι μια νέα πράγματα, μια νέα ιδέα που χρειάζεται ένα νέο όνομα. Θα ήθελα να καταστρέψω την ιδέα ότι αυτά είναι μοναδικά, παλαιολογικά σχολεία, το τρόπο που όλοι είναι σκληρότεροι. Δεν είναι η σχολεία των παππούς σας. Δεν π Παίξτε κάθε. Είναι όλα καλά, είπα. Παίξτε κάθε. Είναι όλα καλά, είπα. Παίξτε κάθε. Είναι όλα καλά, είπα. Παίξτε. Σε αυτό το σημείο, η ερώτηση ήταν πιο, «Αν δεν πιστεύετε, γιατί, όταν είπαν, η πρωτοβουλία όλης αυτής της δουλειάς ήταν ότι οι παιδιά ήταν ασφαλές με αδικασμένες δημοσιογραφικές ιστορικές, ήταν ασφαλές με αδικασμένες ιστορικές, και εάν δεν είπαν, οι παιδιά δεν έχουν πραγματικά δει ένα ιστορικό ιστορικό ιστορικό, οι ιστορικές στις δημοσιογραφικές στις σχολές ή πά sécurité από κομματικά σε δικασιογραφικό Sana movement συγκiese. Αμμουνώντας στην δουλειά, όταν είπαν ότι μην κきます, τέτοιου τοσηπantics αaignονται かった να μην μπορούν να hairy κάτι τύlivya πριν, Чι Πουそれ και ο απόκλιντος και όταν ξεκίνησαν τα εφημερίσματα, θα χρησιμοποιούσαν το shift και 1 και θα βγάλανε το μόνο του λόγο από την πλατεία. Και έτσι, έφυγα στον πραγματικό λόγο, και έτσι έφυγα στον πραγματικό λόγο, και έτσι έφυγα στον πραγματικό λόγο, και έτσι έφυγα στον πραγματικό λόγο από την πλατεία. Έτσι έφυγα στον πραγματικό λόγο από την πλατεία. Και έτσι έφυγα στον πραγματικό λόγο από την πλατεία. Και έτσι έφυγα στον πραγματικό λόγο από την πλατεία. Και έτσι έφυγα στον πραγματικό λόγο από την πλατεία. Και ο Ρίτσαρντ λέει ότι η πλατεία πρέπει να είναι μικρή για το παιδί να έρθει, αλλά είμαι ένας μεγάλος κομμάτιος και οι πλατείες είναι πολύ υπέροχοι, οπότε, πραγματικά, έχω όλη αυτή τη σπίτιση εκεί και χρειαζόμουν κάτι σαν ένα μυρό. Και είμαι σαν έναν λόγο, δεν είμαι ο Διέγο Ριβέρος ή κάτι τέτοιο, δεν είμαι ένας μυρολόγος. Ο Ριβέρος είναι ένας φωτογραφός, και είπα, ο Διέγο Ριβέρος, μπορείς να έρθεις σε αυτή τη σπίτιση και να φωτογραφείς αυτές τις φωτογραφίες. Και έτσι έφυγα στο Ρίτσαρντ, το οποίο είναι ένας από τους πιο γεγονός χώρος της σχολής, ο οποίος βρίσκεται στον πραγματικό λόγο και είναι ένας μεγάλος κομμάτιος, ο οποίος βρίσκεται στον πραγματικό λόγο, και είναι ένας μεγάλος κομμάτιος, που έχει ένας γεγονός χώρος της σχολής, μεγαλύτερος, που βλέπει στον πραγματικό λόγο. Οι παιδιά ήταν τεράστιοι, χαρακτηρινήθηκαν από τους πρωταρχικούς και τον λιβριακό. Έτσι έγινε μια χειρόκληρη ατμόσφαιρα στη σχολή, σε αυτό το διευθυνωμένο σημείο, με την χαρά των παιδιών. Βασικά, όλοι οι άλλοι λιβριακοί και τα άλλα σχολεία, βλέπουν αυτό, και πάντα πιστεύουν, ότι θέλουμε και μυρολόγους. Εντάξει, δεν μπορείς να είσαι το ίδιο μυρολόγο κάθε φορά, οπότε η Δόρυθι έκανα ένα άλλο, και μετά έκανα ένα άλλο, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερα βοήθεια, οπότε έκανα έναν εφημερισμός που ήξερα ότι ονομάζεται Λιν Παουλί, και ο Λιν έκανα αυτές τις όμορφες φαγητές των παιδιών. Επίσης, έκανα τον άνθρωπο με όνομα Charles Wilkin σε ένα μέρος που γράφει ατμόσφαιρα. Έκανα αυτές τις τεράστιες σχολείες. Επίσης, έκανα τον Ραφείο Λασκέρα να κάνει αυτές τις τεράστιες σχολείες και να δουλεύει με τους παιδιούς, και μετά, βάζοντας τις εφημερίες, έκανα αυτές τις τεράστιες σχολείες των παιδιών. Ο Peter Arkel έκανε να μιλήσει με τους παιδιούς και να μιλήσει με τους παιδιούς, και έκανα το δημιουργικό τους σχόλιο. Ο Steven Sagnlester έκανα τον Yoko Shimizu και έκανα αυτό το τεράστιο μάγγι, το οποίο είναι ενδιαφέρον και ενδιαφέρον και ενδιαφέρον, και είναι ενδιαφέρον και ενδιαφέρον. Christoph Niemen, ένας υπέροχος εξοπλισμός, έκανα μια ολόκληρη ομάδα, όπου έκαναν παιδιά που βάζουν σε παιδιά και χαρακτήρια και φωτογραφίες που βρεις σε παιδιά. Και ακόμα και η Μάιρα Καλμαν έκανα αυτή την τεράστιη εξοπλισμή της εφημερίες και των λόγων, που θα πλησίασουν τους παιδιούς για όσο πέρας. Και βασικά, η δουλειά μου εδώ ήταν να διαβάσω μια σειρά δημιουργίων σε αυτά τα εφημερίες, και θα είπα, τρία φιλιά με 15 φιλιά, ό,τι θέλετε, πείτε μου αν έχετε πρόβλημα με αυτό, και θα πήγαινε να εφαρμόζονται. Ήταν το καλύτερο πράγμα. Αλλά το καλύτερο πράγμα, πραγματικά, ήταν ότι κάθε φορά έκανα μια εφημερίες στο μήνυμα, φτιάχνει από εξοπλισμό. Και θα είπαν, «Είσαι That's fine. Υπήρχε ένας πρωθυπουργός, υπήρχε δημοσιογραφίες που έκανε, πόετρια που έκανε συγκεκριμένως για το ανοιχτήριο, διευθυντήρια που παρουσιάζονταν ανθρώπους με εξοπλισμό, και όλα αυτά ήταν μια τεράστια, χαρούμενη κομμάτια. Εγώ αρέστησα να πάω σε αυτά τα πράγματα. Υπήρχε κάποιος σαν αυτό, βέβαια δεν υπάρχονται. Και κάποιος θα πει, «Τι κάνεις εδώ, κύριε?» και εγώ θα πω, «Να είμαι μέρος της ομάδας που δημιουργήσε αυτό το μέρος». Λέγω, «Ναι, έκανα αυτό». Και τότε θα είπαν, «Εντάξει, και ευχαριστώ, αν μπορείς να το κατάσσετε». Ήταν τόσο χαρούμενος να πάω σε αυτές τις μικρές ανοιχτήσεις, αντί το γεγονός ότι ήμουν αγνωμένος ή εμπνευσμένος. Αλλά ήταν πραγματικά χαρούμενος να πάω σε αυτές τις ανοιχτήσεις, οπότε ήθελα να βγάλω τους ανθρώπους που έπρεπε να δουλεύουν σε αυτές τις προεδρύσεις, να βγάλουν τους εφημερίδες και τους φωτογραφικούς, και έκανα, γιατί δεν πρέπει να βγάλουμε ένα βαν και να δουλεύουμε τα πέντε βαρκάρια της Νέας Υόρκας και να δούμε πόσο μπορούμε να βγάλουμε σε έναν φορά. Το καλύτερο ήταν να βγάλουμε τους εφημερίδες, που έπρεπε να δουλεύουν σε αυτές τις εφημερίδες, όπως την εφημεριστική στιγμή, όπου έπρεπε να δουλεύουν τους φωτογραφικούς, να φέρουν τα πράγματα στον ζωο, και ήταν μια πολύ ενδιαφέρον εμπειρία για όλους εμείς να δούμε αυτές τις πράγματα σε διεκτέκτωση. Είχαμε πολύ χρόνο να κάνουμε αυτό, και ήμασταν στην τελευταία εφημεριστική στιγμή. Ήταν ακόμα και η νύχτα, γιατί έγινε νωρίς. Ο διεκτέκτης μου είπε, «Είμαι σχετικά να κλείσω, είναι πολύ χαρά να το έχεις εδώ. Περίμενε, θέλεις να δεις πώς βγάλω τις φωτογραφικές στιγμές?» Είπα, «Όχι». Και είπε, «Ναι, έχω αυτόν τον σημαντικό τρόπο να το κάνω». Και μου είπε, «Είμαι σχετικά να κλείσω, είναι πολύ χαρά να το έχεις εδώ. Περίμενε, θέλεις να δεις πώς βγάλω τις φωτογραφικές στιγμές?» Είπα, «Ναι, έχω αυτόν τον σημαντικό τρόπο να το κάνω». Είπα, «Ναι, έχω αυτόν τον σημαντικό τρόπο να το κάνω». Είπα, «Ναι, έχω αυτόν τον σημαντικό τρόπο να το κάνω». Είπα, «Ναι, έχω αυτόν τον σημαντικό τρόπο να το κάνω». Είπα, «Ναι, έχω αυτόν τον σημαντικό τρόπο να το κάνω». Επίσης, raised the experience to that extent, but I can't! I was just focused on a foot ahead of me, an inch ahead of me, as far as I could reach you with my own hands. Instead, way off in the distance, was a librarian, who's going to find the chain of consequences that we had set in motion, a source of inspiration so that she in this case could do her work really well. 40,000 kids a year are affected by these libraries. They've been happening for like, more than 10 years now, Οι δημοσιογραφοί έχουν δημιουργήσει μια γενιά παιχνίδια. Έτσι, είναι μια θερμή να γνωρίζουμε ότι κάποιες φορές οι αντιμετωπίσεις είναι οι καλύτεροι. Σας ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. |