Janet Echelman: Taking imagination seriously /

: ΑΓΟ ΑΡΟΣΗΣΗΣ ΜΕΝΤΑΦΡΩΝΙΣΙΣΗΣΤΟΝ,ΑΜΑΝΤΑΡΩΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣ� χρησιμοποιώντας να δημιουργήσει πραγματικές, ευαλκοπιστικές δραστηριότητες, τη σκοή των σκοπών της δύναμης και των πόλων σε όλους τους κόσμους. Ήμουν ασχολημένη άνθρωπος να κάνω αυτ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:TEDx Patras
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: TEDx Patras 2011
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=9YekkGz1E2k&list=PLndeeREyJnDTVpHAEo6wIM2j7wgWsj4RJ
Απομαγνητοφώνηση
: ΑΓΟ ΑΡΟΣΗΣΗΣ ΜΕΝΤΑΦΡΩΝΙΣΙΣΗΣΤΟΝ,ΑΜΑΝΤΑΡΩΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣ� χρησιμοποιώντας να δημιουργήσει πραγματικές, ευαλκοπιστικές δραστηριότητες, τη σκοή των σκοπών της δύναμης και των πόλων σε όλους τους κόσμους. Ήμουν ασχολημένη άνθρωπος να κάνω αυτό. Δεν έλεγα να μάθω σκουλπτή, εγγενία ή αρχιτεκτή. Μετά από την κολέγη, επαφήσα σε 7 εργασίας και καταφέρθηκα σε όλες τις 7. Ήρθα από την οικογένεια να γίνω εργαστή και χρησιμοποιούσα για 10 χρόνια, όταν δημιουργήθηκα έναν Fulbright στην Ινδία. Προσφέρθηκα να δώσω εξοπίσεις εργασίας, καταφέρθηκα τα εργασία και έρθα στην Μαχαβαλιοπούρα. Η στιγμή για τη δραστηριότητα έγινε, τα εργασία δεν έγιναν. Έπρεπε να κάνω κάτι, αυτό το φυσικό χωριό ήταν δημιουργημένο για σκουλπτή, οπότε προσπαθούσα να δώσω σκουλπτή. Αλλά να κάνω μεγαλύτερα σκουλπτή ήταν πολύ δύσκολο και χρήσιμο. Πήγα για μια περίοδο στο νησί, παρακολουθώντας τους φυσικούς να δουλεύουν τις σκουλπτές στις μάτια. Το είχα δει κάθε μέρα, αλλά αυτή τη στιγμή το είδα διαφορετικά. Έναν νέο προσφέρθημα για σκουλπτή, ένας τρόπος να κάνω εργαστή σκουλπτή, χωρίς σκουλπτή σκουλπτή. Αυτή η σκουλπτή είναι δημιουργημένη σε συλλογή με αυτούς τους φυσικούς. Είναι ένας ειδικός εμπορικός ονομάζοντας, «Νέο σκουλπτή». Είχα δείξει τα σκουλπτή στις μάτια για να τα φωτογραφώ. Είχα δείξει ότι τα γλυκά πλάσματα εφαρμούσαν κάθε σκουλπτή φύσης σε συλλογημένους πατέρες. Ήμουν ασφαλισμένη. Είχα δείξει ότι τα εμπορικά σκουλπτή στις μάτια ήταν δημιουργημένα σε συλλογή με αυτούς τους φυσικούς. Από πάντα στην Λιθουανία, με τα σκουλπτή σκουλπτή. Ήμουν αλήθεια με το κοντινό το σχόλιο που μου έδωσε το δουλειά. Αλλά ήθελα να το βάλω μεγαλύτερα, να διαχειρίσω από ένα μυαλό ποιότητα στον οποίο μπορούσα να βοηθήσεις. έκαναν μια μηχανή από 1,5 εκατομμύρια κομμάτια. Επιτρέφηκε γρήγορα στη Ματρίδα, χιλιάδες άνθρωποι το είχαν, ένας από εκείνους ήταν ο εργαστής, Μανουέλ Σολομαράλες, που επαγγελίστηκε το νερό στον Πόρτο Πορτοκύκο. Εγώ ζήτησε αν θα μπορούσα να ανοίξω αυτό ως υπόλοιπο μέρος για την πόλη. Δεν ήξερα αν θα μπορούσα να το κάνω και να υποστηρίξω το τέρας μου. Υποστηρίζοντας, εγγυναιωμένας, πραγματικά. Αυτό είναι αντιμετώπιση στο ιδιοσυγκρατικό, ασφαλικό και εφευρετικό. Για δύο χρόνια προσπαθούσα ένα φύβρο που μπορούσε να υπάρξει από την αλτραβιόλυτρα, σαλτ, αριθμό, πλούσιμα και στην ίδια στιγμή υπέφερε αρκετά γρήγορα για να κινήσει πλούσιμα στον πόλο. Έκαναν κάτι να κρατάει το κομμάτι στην κομμάτια του τραφικού κύκλου, οπότε υπέφεραμε αυτό το στυλ πινέμα 45.000 εκατομμύρια. Έχουμε πρέπει να το εγγυναιώθουμε να κινήσει πλούσιμα σε ένα αρκετά γρήγορα και να επιβιώσει σε βυθέα. Αλλά δεν υπέφεραν εγγυναιωμένα εργασία για να μοντέλει κάτι πλούσιμα και να κινήσει. Έκανα ένας εργατικός εργασιακός εργασιακός ο οποίος δημιουργήθηκε εργασία για τα αμερικακά κομμάτια του τραφικού κύκλου, ονομάζοντας Peter Heppel. Έχει βοηθήσει να εξακολουθώ στις δυνατότητες εργασίας της πραγματικής σχέσης και της γεμάτης κίνησης. Δεν μπορούσα να το δημιουργήσω όπως ήξερα, επειδή οι χαρτοκομμάτες δεν θα αποτελούσαν έναν χωρικάνι, οπότε δημιουργήθηκα μια σχέση με έναν εργατικό εργασιακό χωρικάνι. Δεν υπήρχε δημιουργία να εξακολουθήσει αυτήν την αρχαία ιδιοσυγκρατική χαρτοκομμάτια σε κάτι που μπορούσαν οι εργασιακομμάτες να αποτελούσουν, οπότε έπρεπε να το δημιουργήσουμε. Τρία χρόνια και δύο παιδιά μετά, δημιουργήσαμε αυτήν την αρχαία ιδιοσυγκρατική χαρτοκομμάτια. Ήταν δύσκολο να πιστεύω ότι ό,τι είχα εμφανιστεί, ήταν τώρα δημιουργημένο, πληροφορικό και είχα χάσει τίποτα στη διαδικασία. Αυτή η περιοχή ήταν μικρή και ανοιχτή. Τώρα είχε μια αίσθηση χώρου. Ήταν η πρώτη φορά που βγήκα πίσω. Όταν παρακολουθήθηκε η κορυογραφία των πόρων, αισθάνθηκα εμφανιστεί και σύμφωνα με την ανοιχτή χαρτοκομμάτια. Η ζωή μου δεν θα ήταν η ίδια. Θα θέλα να δημιουργήσω αυτές τις σκουλπτές που υπάρχουν στις πόλεις του κόσμου. Θα μιλήσω με δύο τρόπους που είναι νέοι στη δουλειά μου. Η ιστορική Φιλιδελφία, το πλασί της χρειάζευα ότι χρειάζευα ένα μέτριο για τη σκουλπτή που ήταν λιγότερο από το νερ. Υπηρετήσαμε με μικρές ανοιχτές χαρτοκομμάτια για να δημιουργήσουμε μια δύσκολη μυστή που είναι σχηματισμένη από τη φύση. Υπηρετήσαμε ότι μπορεί να είναι σχηματισμένη από ανθρώπους που μπορούν να συνεργαστούν και να περάσουν μέσα από το νερό. Είμαι χρησιμοποιώντας αυτές τις σκουλπτές για να δημιουργήσω τις πόλεις των σκουλπτών που υπάρχουν στις πόλεις του κόσμου σε πραγματικό χρόνο, σαν ένα σχηματιστικό σύστημα της πόλης. Στην επόμενη διάρκεια, το βιντεοτήριο των Αμερικανών στη Δένβορα έκανε, μπορώ να παρακολουθώ στις 35 εθνικές χώρες και το συνεργασμό τους σε ένα σκουλπτήριο. Δεν ήξερα πού να ξεκινήσω, αλλά είπα, ναι. Ξεκίνησα για την τελευταία ανθρώπινη πόλη στην Τσίλαια και την τσουνάμι που καταφέρθηκε σε όλο το Πασιτικό νησί. Σχηματισμούσαν τις τεκτονικές πόλεις και μεταφέρθηκαν την ροτήρια της πλάνης και σχηματισμούσαν πραγματικά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, επικοινωνούσα τον ΝΟΑ και ρωτήθηκα αν θα μοιραστούσαν τα διάρκεια της τσουνάμις και το μεταφέρθηκε σε αυτό. Το τίτλο 1.26 σημαίνει το αριθμό των μικρόσεκαντων που η ημέρα της Τσίλαιας ήταν σχηματισμένη. Δεν μπορούσα να ανοίξω αυτό με ένα σκουλπτήριο όπως ήξερα. Η σκουλπτήριο ήταν τόσο δύσκολο τώρα. Έτσι, μεταφέρθηκα το αριθμό των μικρόσεκαντων με ένα σκουλπτήριο μεταφέρθηκε σε ένα σκουλπτήριο 15 εκατομμύρια πιο δύσκολο από το σκουλπτήριο. Η σκουλπτήριο τώρα μπορούσε να είναι πραγματικά σκουλπτήριο, το οποίο το έκανε τόσο λεπτό ότι μπορούσε να συμβάλλει σε εξωτερικές δημιουργίες, δηλαδή η σκουλπτήριο μπορούσε να είναι πραγματικά σκουλπτήριο. Δεν υπήρχε τέτοιο εργασμό που μπορούσε να εξαρτήσει αυτές τις δυσκολικές σχήματα και να τα μοντέλει με την αγγελία. Έτσι, πρέπει να τα δημιουργήσουμε. Μετά, έκανε ένα διπλήκο από τη Νέα Υόρκη. Ας πούμε αν μπορούσα να εξαρτήσω αυτές τις σκουλπτές στο Times Square ή στο High Line. Αυτό το νέο, ευκαιριστικό, δημιουργικό τρόπο δημιουργεί να μοντέλω αυτές τις σκουλπτές σχετικά με την αγγελία. Δεν έχουν πρόσφυγες ακόμα, αλλά εγώ τώρα θέλω να αφαιρέσω αυτές στις πρωτοβουλίες στον κόσμο, όπου είναι το πιο χρήσιμο. 14 χρόνια πριν προσπαθώ για όμορφη στην παραδοσιακή πράξη. Στις πρωτοβουλίες. Στις πρωτοβουλίες. Σε αυτές τις πρωτοβουλίες συμβάζω τα πρωτοβουλία με υψηλικές υπηρεσίες και εγγενερία για να δημιουργήσω ευκαιριστικά πρωτοβουλίες, την αγγελία των κομμάτων. Οι εργασίες μου συνεχίζουν να εξελίσουν. Θα σας αφαιρέσω με αυτήν την ιστορία. Έχω εγγραφεί από έναν φίλο στην Φενίξ. Ένας αιτήρτης στο σχόλιο, που δεν είχε εμπνευστάστηση στην αγγελία, δεν έρθει στο Λογικό Άγιο Μουσείο, έφυγε όλους τους από το σχολείο και τους έφυγε να βρίσκονται κάτω από το σχολείο. Ήταν σε εργασίες, βρίσκοντας τα αλλαγή των πιστών, που δεν ήξεραν ποιοί, να μοιραστούν την επεξελίξη του ευκαιρισμού. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ, ευχαριστώ.