Μέτρα διατήρησης της καλής λειτουργίας της σχολικής τάξης και έλεγχος της συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών- α’ μέρος / Διάλεξη 9 / σύντομη περιγραφή
σύντομη περιγραφή: Λοιπόν, ξεκινήσαμε την προηγούμενη φορά και λέγαμε ότι για να λειτουργήσει μια τάξη πρέπει να ασκούμε έναν έλεγχο έτσι πρέπει να υπάρχει πυθαρκία διαφορετικά δεν γίνεται έτσι όπως είναι το σχολικό σύστημα δεν γίνεται έτσι και αυτός ο έλεγχος είπαμε ότι επιβάλλεται ακριβώς για να α...
Main Author: | Ζάχος Δημήτριος (Λέκτορας) |
---|---|
Language: | el |
Institution: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Genre: | Ανοικτά μαθήματα |
Collection: | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης / Αυταρχισμός και δημοκρατία στο σχολείο και στη σχολική τάξη |
Published: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2015
|
Subjects: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Παρόμοια Διανομή |
Online Access: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=5130c21d |
Similar Items
-
Μέτρα διατήρησης της καλής λειτουργίας της σχολικής τάξης και έλεγχος της συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών- β' μέρος / Διάλεξη 10 / σύντομη περιγραφή
by: Ζάχος Δημήτριος
Published: (2015) -
Προβλήματα συμπεριφοράς και «πειθαρχίας», η ασφάλεια στο σχολείο και η λειτουργία της σχολικής τάξης / Διάλεξη 8 / σύντομη περιγραφή
by: Ζάχος Δημήτριος
Published: (2015) -
Παρουσίαση εργασιών φοιτητών και φοιτητριών- α’ μέρος / Διάλεξη 12 / σύντομη περιγραφή
by: Ζάχος Δημήτριος
Published: (2015) -
Προοδευτική Παιδαγωγική και Σχολικές Πρακτικές / Διάλεξη 3 / σύντομη περιγραφή
by: Ζάχος Δημήτριος
Published: (2015) -
Ριζοσπαστική Παιδαγωγική και Σχολικές Πρακτικές / Διάλεξη 6 / σύντομη περιγραφή
by: Ζάχος Δημήτριος
Published: (2015)